Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a

Általános Szerződési feltételek

  1. Bevezetés, elérhetőségek
  2. Megrendelés, a szerződés létrejötte, fizetés
  3. Árak
  4. Szállítási feltételek
  5. Elállási jog
  6. Szavatosság és jótállás
  7. Panaszügyintézés

1. Bevezetés, elérhetőségek

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) érvényesek a www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.liveactive.hu | honlapokon, illetve a Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft-től telefonon történő megrendelés esetén, és ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény 5.§ (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet (a továbbiakban Korm. rendelet) rendelkezéseinek megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.

A webáruház üzemeltetetője/eladó:
Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
székhely:1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. Lurdy ház
Adóazonosító:12311383-2-43
ügyfélszolgálat:
Telefonszám: +36 1 452-5129, +36 1 452-5137
Rendelési osztály: 061/4525100
e-mail:support@topshop.hu

Telefonos megrendelés esetén munkatársaink minden esetben felhívják a vásárló figyelmét a jelen vásárlási feltételek tanulmányozására, illetve minden kiszállított termék csomagjában szintén megtalálható a jelen szabályzat.

A jelen ÁSZF a hatálybalépés napján lép hatályba. A hatálybalépés napja a jelen ÁSZF-nek a Honlapon történő közzétételének napja, azaz 2017. május 15-e. Az ÁSZF rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi ügyfélre és felhasználóra vonatkozik. A felhasználó és ügyfél a megrendelés elküldésével elismeri, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit ismeri, az ÁSZF-et elolvasta, az ÁSZF rendelkezéseit megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadta. Az ügyfél a megrendelés elküldésével tudomásul veszi, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF a szerződés elválaszthatatlan mellékletét képezi. Társaságunk fenntartja a jogot az ÁSZF rendelkezéseinek módosítására, ezért kérjük, minden vásárlás előtt olvassa el a honlapon közölt feltételeket. Módosítás esetén a honlapon, vagy telefonon leadott megrendelésekre a megrendelés leadásának napján érvényben lévő ÁSZF rendelkezései érvényesek szerződéses jogviszony időtartamára és az adott szerződés megszűnését követő időszakra is időbeli korlátozás nélkül.

A Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. nem vállal felelősséget azért, hogy a weboldalak mindig hozzáférhetőek és elérhetőek, így különösen olyan hibákért, melyek a telefonhálózat, a számítógépes online rendszerek, szerverek vagy szerverszolgáltatók, számítógépes berendezések, szoftverek, e-mail vagy az internet zsúfoltságából, meghibásodásából vagy nem megfelelő működéséből adódnak.

2. Megrendelés, a szerződés létrejötte, fizetés

Termékeink a következő módokon vásárolhatók meg:

2.1. Honlapunkon keresztül történő megrendeléssel:

Online vásárlás esetén a webáruházba való bejutás nincs előzetes regisztrációhoz kötve, így minden látogató a www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.kosmodisk.hu | www.liveactive.hu | oldalakon található internetes áruházunkban megtekintheti és megrendelheti aktuálisan megvásárolható termékeinket. Az aktuális ajánlatokról a termékoldalakon talál információt. A ''Megrendelés'' gombbal beteheti a kívánt árut a ''Kosárba''. A kosár arra szolgál, hogy itt gyűjtse a megrendelni kívánt termékeket, és láthassa, mennyi a várható összes költsége. A kosár feltünteti a termékvásárláshoz kapcsolódó szállítási díjat is, tehát Ön a megrendelés elküldése előtt látni fogja a kiválasztott termékek pontos árát és a hozzájuk kapcsolódó szállítási típusokat is, és az ezekhez tartozó szállítási díjat is.

A Megrendelés elküldése előtt egy teljes összefoglalót talál rendeléséről. Itt láthatja az összes megrendelt árut, a mennyiséget, a teljes árat, valamint a szállítási díjat külön feltüntetve. A Megrendelés elküldése előtt lehetősége van – erre vonatkozó menüpontban – akár megadott adatainak javítását kérni, akár a termék törlését, módosítását. A kosárból véglegesítheti a megrendelését a ''Megrendelés'' gombbal.

Áttekinthetők a szállítási költségek és a várható szállítás időpontja, a szállítási cím. Ha minden adat helyes, és teljes a rendelés, rendelését folytathatja.

Ezt követően a vásárló két lehetőség közül választhat

  • az egyik a megrendelt termék vételárának, szállítási költségének megfizetése kiszállításkor, illetve
  • az online kártyás fizetési lehetőség választása

Amennyiben Ön a termék vételárának kiszállításkor való megfizetését választja fizetési lehetőségként, akkor a Megrendelés elküldésével egy automatikus e-mailt küld nekünk rendelési szándékáról, mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe.

Online bankkártyás fizetési lehetőség választása esetén az adatok megadása után a megrendelés gombra kattintva átirányítja a vásárlót a weboldal a PayU (PayU Spólka Akcyjna (székhely: ul. Grunwaldzka 182,60-166 Poznan, Lengyelország, nyilvántartási szám: KRS 0000274399.) fizetési felületére, ahol lehetősége van bankkártyás fizetéssel kifizetni a termék vételárát és a szállítási díjat. Amennyiben a tranzakció sikeres volt, akkor Befejezés oldalunkon erről értesítjük, és mi visszajelzésképpen e-mailben értesítjük arról, hogy rendelése megérkezett rendszerünkbe.

Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy 2013. május 7. napjától van lehetőség online bankkártyás fizetési mód választására is. Online bankkártyás fizetési mód választása esetén minden esetben forintban történik a tranzakció, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű..

Amennyiben a visszaigazolás a vásárló megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül nem érkezik meg a vásárlóhoz, a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

Az oldalon történt elektronikus megrendelés feladásával, és az automatikus visszaigazolás megküldésével létrejön a szerződés a vásárló illetve a Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft között.

Minden vásárlót igyekszünk telefonon visszahívni a megrendelést követően. A pontos adatok felvétele azért szükségszerű és elkerülhetetlen, mert ezek alapján tudjuk azonosítani megrendelésüket, megállapítani kedvezményeik mértékét.

A vásárló által igénybe vett fizetési mód igénybevételéért nem számítunk fel a fizetési móddal összefüggésben felmerült költséget meghaladó díjat a vásárló számára.

Áruhitel

Társaságunk 2015. március hó 10. napjától kezdődően csak és kizárólag olyan megrendelések esetén, melyek tartalmaznak legalább 1 db 13 cm vastag Dormeo matracot, a Cetelem Bank Zrt.-vel való együttműködés keretében az áruhitel igénybevételének lehetőségét is biztosítja vásárlói számára az adott, akár több egyéb terméket is tartalmazó megrendelés teljes összegére vonatkozóan.

Amennyiben Ön áruhitelt szeretne igénybe venni a termékek megvásárlása érdekében, a fizetési lehetőségek közül válassza a Cetelem online áruhitel opciót, és a megrendelés jóváhagyásával, automatikusan átkerül a Cetelem Bank Zrt. hiteligénylő alkalmazásába. Itt a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelő, részletes tájékoztatást követően egyszerű kalkulátor segítségével kiválaszthatja a kívánt hitelkonstrukciót. Ezt követően a szükséges adatok megadása után a „Hitelbírálat” gombbal elküldheti az adatait, melyek szükségesek az előzetes hitelbírálathoz.

A Cetelem Bank Zrt. előzetes hitelbírálata után, amennyiben az igénylés előzetes hitelbírálat keretében elfogadásra kerül, és erről Ön tájékoztatást kap a Cetelem Bank Zrt–től, ki kell nyomtatnia az áruhitel szerződését, amelyet a Cetelem Bank Zrt.-től származó e-mailben megkap, és amely egyéb részletes információkat is tartalmaz.

A Cetelem Bank Zrt. pozitív hitelbírálata esetén, melyről a Cetelem Bank Zrt. tájékoztat minket felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval megadott telefonszámán, aki a megrendelését megerősíti. Ezután postai úton el kell eljuttatnia a szerződést és egyéb szükséges dokumentumokat részünkre, (cím:. Studio Moderna 2000 TV-Shop Hungary Kft. Budapest 1097, Könyves Kálmán Krt. 12-14 Lurdy ház) melyről részletes tájékoztatást kap az előzetes pozitív hitelbírálatot követően. Valamennyi a hiteligényléshez szükséges dokumentum beérkezését követően továbbítjuk ezeket a Cetelem Bank Zrt.-nek, aki hitelkérelem elfogadása esetén haladéktalanul, írásban, elektronikus úton tájékoztat minket és a vásárlót is a végleges pozitív hitelbírálatról. Ezt követően van lehetőség arra, hogy a kiválasztott, a kölcsön igénybevételével finanszírozott terméket az Ügyfélnek kézbesítsük.

A kézbesítés során kiemelt jelentőségű, hogy hitel igénylője a „Áruátvételi igazolás és folyósítási megbízás” -t aláírja, mivel ez a feltétele annak, hogy a Cetelem Bank Zrt. a kölcsön összegét folyósítsa számunkra.

Amennyiben a vételár a Magyar Cetelem Bank Zrt. fogyasztási kölcsönéből kerül megfizetésre, úgy a termék kiszállításának feltétele, hogy a Bank által végzett hitelbírálat pozitív eredménnyel járjon, a hitelbírálathoz szükséges valamennyi nyomtatvány pontosan, hiánytalanul kitöltésre és aláírásra kerüljön. A kölcsönszerződés megkötéséhez minden esetben szükséges a bank által kért összes dokumentum benyújtása.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a jelen tájékoztatás nem minősül az áruhitellel kapcsolatos teljeskörű tájékoztatásnak, ezt a http://www.dormeo.hu/?tn=info&id=298872 oldalon és a Cetelem Bank Zrt. https://www.cetelem.hu/ weboldalán találja.

2.2. Telefonon keresztül történő megrendeléssel

Az ügyfélszolgálatunk munkatársai hétköznap 7-19 óra között (hétvégén 7-18 óra között) válaszolnak a megrendelésekkel kapcsolatos kérdésekre, 19 óra után üzenetrögzítő fogadja a hívásokat. A hívásokat rögzítjük. A szerződés telefonos megrendelés esetén a megrendeléskor jön létre. A telefonos megrendelés során munkatársaink felhívják a vásárló figyelmét a jelen Általános Szerződési Feltételek tanulmányozására.

2.3. Teljesítés időpontja, írásba foglalás, nyelv

A teljesítés időpontja pedig telefonos megrendelés vagy online vásárlás esetén a termék vásárló által történő átvétele. A termékeinkre vonatkozó szerződés megkötésének nyelve kizárólag a magyar nyelv. A fentiek alapján létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a szerződéseket iktatjuk, a szerződések utóbb hozzáférhetőek.

2.4. Adatok javítása

Internetes oldalainkon a rendelés feladásakor lehetőséget biztosítunk a személyes adatok módosítására, illetve a kiválasztott termék módosítására a rendelés leadását megelőzően. A rendelési szám megadásával, melyet e-mailben küldünk el minden online leadott rendelést követően, személyesen is kérheti az esetleges módosításokat ügyfélszolgálatunkon keresztül.

3. Árak

A honlapon megadott eladási árak forintban szerepelnek, és tartalmazzák a mindenkori általános forgalmi adót. A honlapunkon és telefonon megrendelt termékek kiszállításának díja minden esetben az egyes termékekre vonatkozó, és a vásárló által igénybe vehető szállítás típusától függ. A szállítási díjat a termék eladási ára nem tartalmazza. A szállítást vállalkozásunk harmadik féltől rendeli meg, annak költségét minden esetben (kivéve akciók és promóciók, ha ingyenes kiszállítással hirdeti meg a vállalkozás) a vásárlóra továbbhárítja közvetített szolgáltatásként.

Szállítási költségek:

9 997 Ft értékű vásárlásig 1 490 Ft, 9 998-19 997 Ft közötti vásárlás esetén 990 Ft valamint 19 998 Ft feletti rendelés esetén 0 Ft a szállítás költsége.

A Top Shop webáruházakban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében minden esetben a legnagyobb gondossággal járunk el, de ezekért felelősséget nem vállalunk. Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a webáruházba, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő ''0'' Ft-os vagy ''1'' Ft-os árra, akkor nem vagyunk kötelezhetőek a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánljuk a helyes áron történő szállítást, vagy a megrendelő elállhat vásárlási szándékától.

A webáruházban megjelenő termékekről közölt fotók, valamint műszaki leírások esetenként pontatlanok lehetnek, hivatalos adatokat az adott termék gyártójának weboldalán talál.

4. Szállítási feltételek

A megrendelt termékeket - amennyiben azok raktáron vannak - a szerződéskötés időpontjától számított kb. 3-5 napon belül kiszállítjuk. Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, ilyen esetekben a szállítási határidő hosszabb lehet. Erről a szerződéskötéskor vagy azt követően tájékoztatjuk a vásárlót. A leszállított termékért az eladási árat és a szállítási díjat, amennyiben a fizetés nem online bankkártyás fizetéssel történt - minden esetben személyesen a futárnál kell megfizetni. A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Sérült csomagot ne vegyen át! A számlát és a termékhez kapcsolódó használati útmutatót, esetleg jótállási jegyet, egyéb információs anyagot a csomagban mellékeljük.

Tájékoztatjuk t. Ügyfeleinket, hogy a kiszállított csomagokat a jelenlegi partnerünk a Magyar Posta Zrt. minden esetben a vásárló által megadott címen jelen lévő személynek adja át a személyazonosság igazolása mellett.

5. Elállási jog

A honlapon, illetve telefonon keresztül történt vásárlás esetén a vásárló az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől akkor is, ha a termék nem hibás.

Kiskereskedelmi egységekben vásárolt termékekre – mivel ebben az esetben az adásvételi szerződés nem távollevők között jön létre - a 14 napos elállási jog nem vonatkozik. Boltjainkban történő vásárlás esetén csak a termék hibája, termék- vagy kellékszavatosság, jótállási igény érvényesítése keretében van lehetőség elállásra.

A klubtagok részére 30 napos pénzvisszafizetési garanciát/elállási jogot biztosítunk valamennyi megvásárolt termékre vonatkozóan. Kivételt képeznek a használat során elfogyó termékek, azokra csak bontatlan csomag esetében tudjuk a pénzvisszafizetést biztosítani.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét a számla megőrzésének fontosságára! Kérjük minden esetben őrizzék meg a gyors ügyintézés, és azonosítás érdekében!

A webáruház minden esetben külön feltünteteti, ha bármely termékünkre hosszabb kipróbálási lehetőséget biztosít. Ezen termékek megjelölt időtartam alatt történő megvásárlása esetén a vásárló az e termékek átvételét követően a kipróbálási lehetőség időtartama alatt indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, vételárát pedig a jelen pontban megjelöltek szerint visszatérítjük számára.

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre postai úton: Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft, 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14. Lurdy ház elektronikus levélben:support@topshop.hu oldalra. Ebből a célból felhasználhatja a termékkel együtt kiküldött Reklamációs lapot.

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által a termék megrendelése kapcsán teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. Amennyiben a futárnak fizette ki a vételárat postai csekken küldjük meg a termék vételárát és a szállítási költséget, amennyiben pedig bankkártyás fizetést választott bankszámlájára utaljuk vissza a termék vételárát és a szállítási költséget a megjelölt határidőn belül.

Az elállási jog gyakorlására szolgáló határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt címen található személy a terméket átvette.

Több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor az elállási jog attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt címen található személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.

Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Elállás esetén Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni postai úton a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft 1985 Budapest címre vagy futárszolgálattal a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. részére a 2151 Fót-Akácos East Gate Business Park. B1 épület 3. raktárkapu címre. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének költségét ebben az esetben Ön viseli, ez a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft.-re nem hárítható át.

A terméket lehetőleg eredeti csomagolásával és minden tartozékával, valamint a teljes dokumentációval együtt kell visszaküldeni. A termék eredeti csomagolását(pl cipő doboza) kérjük ne ragassza le, kérjük, hogy a dobozt burkolja be egy fóliába, vagy abba a csomagolásba, amibe eredetileg átvette.
A termékeken lehetőleg ne látszódjon használat nyoma.
Amennyiben a visszaküldött termékhez ajándékot is kaptak úgy kérjük azt is szíveskedjenek visszaküldeni, annak hiányában sajnos nem tudjuk intézni igényét.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ön kivételesen nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

  1. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  2. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  3. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  4. olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  5. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta;
  6. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

Kérjük, az árut ne utánvéttel vagy portósan adja fel, mert az ilyen módon visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, a visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költséget minden esetben a vásárlónak kell viselnie.

Ön elállási joga gyakorlása kapcsán csak a termék visszaküldésének költsége és az az esetleg értékcsökkenés terheli, ami a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés.

6. Adatvédelem

Amennyiben az érintett vásárol, közte és a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. között jogviszony jön létre. Amennyiben a vásárlás távollévők között történik (így a Weboldalakon, vagy telefonon), az adatkezelés szükséges a vásárlás rögzítéséhez, szállításhoz, számlázáshoz, fizetéshez, jótállás érvényesítéséhez, a jogviszonyból származó igények érvényesítéséhez. Az adatkezelés jogalapja az érintett hozzájárulása. Az érintett a vásárlással megköti a jelen feltételek szerinti szerződést, és hozzájárul adatai kezeléséhez. A fentieken túlmenően, amennyiben az érintett és a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. között jogviszony jön létre, az adatkezelés szükséges a jogviszonyból származó jogok gyakorlásához, kötelezettségek teljesítéséhez, igények érvényesítéséhez (pl. jótállás, pénzkövetelés behajtása). Ezen esetekben a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. az érintettek hozzájárulása hiányában, illetve attól eltérően is kezelheti az érintett adatait, amennyiben az szükséges a rá vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítéséhez, jogos érdekének érvényesítéséhez. Az adatkezelés jogalapja ebben az esetben az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 6. § (5) bekezdése. Az adatkezelés célja a vásárlási folyamat eredményes lebonyolítása (adatok, megrendelés rögzítése, szállítás, számlázás, fizetés), és az esetleges igények érvényesítése (pl. jótállás, pénzkövetelés). A Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. az érintett által megadott adatokat kezeli: nem, vezetéknév, keresztnév, e-mail cím, kuponkód (ha van), Club-ID (ha van), postacím, számlázási cím, telefonszám, megrendeléssel kapcsolatos adatok (megvásárolt termékkel, a megrendelés folyamatával, szállítással, fizetéssel kapcsolatos adatok). A Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. törli az adatokat, ha az adatkezelés célja megszűnt. Megszűnik az adatkezelés célja, ha bizonyossá válik, hogy a vásárlással kapcsolatban igények érvényesítésére már nem kerül sor. Amennyiben a vásárlás során ügyfélfiók jön létre, a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. törli az adatokat, ha bizonyossá válik, hogy az ügyfélfiók a jövőben nem kerül használatra. A Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. minden esetben törli az adatokat, ha az érintett azt kéri, kivéve, ha törvény (pl. fogyasztóvédelemre vonatkozó jogszabályok) az adatok kezelésére felhatalmazást ad. Az adatkezelésről részletes tájékoztató érhető el a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. weboldalán (www.topshop.hu)

7. Szavatosság és jótállás

Termékeinkre a termék hibája esetén a jogszabályokban meghatározott szavatosságot, illetve jótállást vállalunk. Abban az esetben ha bármely termékre a jogszabályban foglaltaktól eltérő, a vásárlóra nézve kedvezőbb feltételeket biztosítunk folyamatosan vagy akció keretében, azt minden esetben a termék adatlapja tartalmazza.

Hibás a termék, ha a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az eladó, ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Vásárló és az eladó közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Vásárló és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

A termék esetleges hibája esetén Ön kellék- vagy termékszavatossági igényt, illetve meghatározott esetekben jótállási igényt érvényesíthet, az eljárásra a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései az irányadóak

7. 1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Hungary Kft. nyújtotta. Ebben az első hat hónapban történő hibabejelentés esetén a társaságot terheli a bizonyítás abban a körben, hogy a hiba oka a teljesítést követően keletkezett. Ezt a vásárláskor kapott számlával, nyugtával tudja hitelt érdemlően bizonyítani. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7. 2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén Ön - választása szerint – kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén abban az esetben, ha az adott terméktípusra vonatkozóan a Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft. külön egyedileg jótállást vállalt, vagy a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet állapít meg az adott terméktípusra vonatkozóan kötelező 1 éves jótállási időt.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha az eladó kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Azon termékek esetében, amelyeknél az eladónak jótállási kötelezettsége van, minden esetben a termékekhez mellékelt jótállási jegy tartalmazza a jótállás kötelezettjének nevét és címét, a jótállás tartalmát, időtartamát, területi hatályát, és a belőle eredő jogok érvényesítésének módját; illetve utalást arra, hogy a jótállás a vásárlónak a törvényből eredő jogait nem érinti.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a kötelezett jótállási kötelezettségének nem tesz eleget a vásárló felhívására megfelelő határidőben, a határidő lejártát követő 3 hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt a jótállási igény, ha a jótállási idő már letelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

7.4. Szavatossági, jótállási igények intézése, panaszügyintézés

A nálunk vásárolt termékeket minden esetben használati útmutatóval, jótállás esetén jótállási jeggyel, illetve reklamációs lappal látjuk el.

Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban szavatossági vagy jótállási jogát kívánja érvényesíteni, akkor azt jótállási jeggyel, illetve a szerződéskötés tényét igazoló bizonylat (vagy annak másolata) bemutatásával tudja megtenni.

A vásárló az alábbi szervezeti egységeinkben, üzleteinkben érvényesítheti kifogásait:

Ügyfélszolgálatunkon:

Telefonszám: +36 1 452-5129, +36 1 452-5137

e-mail:support@topshop.hu

Kiskereskedelmi üzletben történő vásárlás esetén a kifogás a vásárlás helyén érvényesíthető.

A boltok illetve partnerüzletek aktuális listájaa www.topshop.hu | www.dormeo.hu | www.delimano.hu | www.walkmaxx.hu | www.kosmodisk.hu | www.liveactive.hu honlapokon az „Üzleteink” ill. „Mintaboltjaink” menüpont alatt található meg.

A vásárló kifogásáról - amennyiben a vásárló személyesen jelenik meg ügyfélszolgálatunkon - jegyzőkönyv készül.

Abban az esetben, ha a vásárló szavatossági vagy jótállási jogait nem személyesen, hanem postai úton kívánja érvényesíteni, ezt a termék mellett található reklamációs lapon, az azon megjelöltek szerint teheti meg.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárló kapja meg. Amennyiben a vásárló igényének teljesíthetőségéről a kötelezett annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.

A kötelezettnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a vásárló nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a vásárló a kijavított árut átveheti.


Termék típus

Visszavásárlási garancia

Jótállás *
hibás teljesítés esetén

Szavatosság **
hibás teljesítés esetén

Matracok

30 nap

12 hónap

6-15 év

Fedőmatracok

30 nap

12 hónap

2 év

Ágyrácsok

14 nap

12 hónap

2 év

Ágy keretek

14 nap

12 hónap

2 év

Kosmodisk főtermékek

60 nap

12 hónap

2 év

Kosmodisk kiegészítők

14 nap

6 hónap

2 év

Tartós használati cikkek

14 nap

12 hónap

2 év

Ruhák, cipők,fehérneműk

14 nap

6 hónap

2 év

Egyéb termékek, Nem tartós fogyasztási cikkek

14 nap

6 hónap

2 év

Fitness gépek

14 nap

12 hónap

2 év

Igényérvényesítési határidő

8. Békéltető Testület, Fogyasztóvédelmi Hatóság

Az eladó székhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

Budapest Főváros Kormányhivatala
Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 1052 Budapest, Városház u. 7.
Postacím: 1364 Budapest, Pf.: 144.
Telefonszám: +36 1 450 2598
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

Az eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége:

A Budapesti Békéltető Testület székhelye:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

A békéltető testületek olyan független testületek, melyek a megyei kereskedelmi és iparkamarák illetve a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működnek. Létrehozásuk célja az volt, hogy megkíséreljék a vásárló és az eladó között fennálló vitás kérdéseket bíróságon kívül megoldani, elsősorban egyezséget létrehozni a két fél között, és ezzel egyszerűen, gyorsan és hatékonyan segíteni a fogyasztói jogok érvényesülését.

A fő szabály az, hogy az eljárásra a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes, tehát a vásárló választhat, hogy melyik békéltető testülethez fordul. A vásárló kérelme alapján illetékes a szerződés teljesítésének helye vagy a vitában érintett vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület is. A békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a vásárló megkísérelje a vitát közvetlenül a vállalkozással rendezni. A békéltető testület eljárása kezdeményezése ingyenes, a vásárlónak csak akkor merülhet fel fizetési kötelezettsége, amennyiben a testület a vásárló hátrányára dönt.

Bármilyen, a jelen ÁSZF rendelkezéseivel kapcsolatban felmerülő jogvita esetén a Pesti Központi Kerületi Bíróság rendelkezik illetékességgel.

Reklamációs lap