Az Ön kosara üres.

Próbálja ki a

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK

K: Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?

  • Email: Csapatunk várja az Ön kérdéseit és észrevételeit. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni. Küldjön e-mailt a Walkmaxx csapatának.

    A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre, valamint a leggyakrabban feltett kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni. E-mail címünk: info@walkmaxx.hu
  • Telefon: Hívjon minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseire és észrevételeire. Rendeléseit telefonon is könnyen leadhatja. Várjuk hívását! Telefonszámunk: 061-452-5198 (H-P: 7:00 és 19:00 óra között, Szo: 7:00 és 18:00 óra között vagyunk elérhetőek).

    A megrendelésekre, kiszállításra és a rendelés állapotára vonatkozó kérdésekre telefonon tudunk a leggyorsabban válaszolni. Amennyiben már meglévő rendelése után érdeklődne, forduljon bizalommal vevőszolgálatos kollégáinkhoz a 06/1-452-5129-es számon (H-P: 8.00-16.00).

K: Biztosítanak élő chat ügyfélszolgálatot?

Jelenleg nem, de hamarosan lesz élő chat ügyfélszolgálatunk. A lehető legjobb támogatást szeretnénk Önnek nyújtani, ezért mindent megteszünk azért, hogy ez a szolgáltatás mielőbb elérhető legyen.

K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?

Van, ráadásul igen sok!

  • Egy új megrendelésnél nem kell az adatait ismételten megadni, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
  • Elkészítheti kívánságlistáját, és könnyen hozzáadhatja az Önt érdeklő termékeket.
  • Megnézheti e-mail feliratkozásait, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethet.
  • Megtekintheti utalványait és kuponjait, amelyeket bármikor beválthat.
  • Mindenkinél hamarabb értesülhet a következő akciókról.

K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos Önöknél?

Garantáljuk Önnek, hogy a vásárlás folyamatának minden egyes lépése 100%-ig biztonságos. Személyes adatait teljes mértékben megvédjük.

A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.

K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?

Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni. Görgessen le az oldalon, és kattintson az "Írja meg nekünk véleményét!" linkre, majd gépelje be a megosztani kívánt visszajelzést.

A már meglévő rendelésével kapcsolatban a vevőszolgálatunk veszi fel Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén.

Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvassa el a Felhasználási feltételek menüpontot.

K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalukat?

Facebook oldalunk lájkolásához kattintson ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listájukra?

Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattintson ide. Köszönjük!

K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?

Ha a jövőben nem szeretne tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába, kattintson a "Hírleveleim" menüpontra, ahol e-mail feliratkozásait egyszerűen kezelni tudja, illetőleg a kiküldött hírlevél fejlécében lévő leiratkozó linkre kattintva tudja ezt még a leggyorsabban megtenni.

Kérjük, jól gondolja meg, mert ha egyszer leiratkozott egy e-mail listáról, nem áll módunkban Önt arra visszatenni.

K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?

A kuponok használata rendkívül egyszerű.

  1. Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogja a kupon helyét.
  2. Másolja be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattintson a "Kupon beváltása" gombra.
  3. A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.

Amennyiben további segítségre van szüksége, kérjük kattintson ide. Köszönjük!

Felhasznált anyagok

K: Milyen anyagokat használnak a Walkmaxx lábbelik elkészítéséhez?

Ez modelltől függ. A Walkmaxx általában bort, gumit, textilt, ECO-bort és más anyagokat is használ. Az egyes modellekhez használt anyagokat a “Műszaki jellemzok” szekció tartalmazza.

K: Miből készül a funkcionális talp?

A Walkmaxx talp különböző rétegekből épül fel, melyek mindegyike külön célt szolgál, és biztosítja a Walkmaxx-lábbelik funkcionalitását. A gyártás különböző gumitípusok és egyéb anyagok felhasználásával készült.

Megrendelés és méretek

K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?

Ha Ön a már leadott rendelését módosítani vagy törölni szeretné, küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben az info@walkmaxx.hu e-mail címre, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.

K: Mi a rendelésem állapota?

Örömmel megnézzük Önnek, hogy rendelése melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha Ön ír nekünk egy e-mailt, és mi azonnal eljuttatjuk Önhöz a kért információt.

K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?

Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Önnek a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk Önnek egy helyettesítő terméket találni.

Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.

A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt.

K: Hogyan válasszak méretet?

A legördülő menü mellett találja a mérettáblázatra mutató linket. A mérettáblázatot az egyes termékek oldalán a műszaki jellemzők menüpontnál is megtalálja.

Amennyiben további segítségre van szüksége, kérjük kattintson ide. Köszönjük!

ÁRUSZÁLLÍTÁS

K: Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja a csomag végösszegének a függvénye. A szállítási díjat az alábbiak alapján számítjuk ki:

  • 9 999 ft-ig 1490 Ft
  • 10 000-19 997 ft-ig 990 Ft
  • 19 998 felett ingyenes

K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?

A termékeket általában 7 munkanapon belül kiszámítjuk. Ha 8 munkanapon belül nem kapja meg a terméket, kérjük, írjon nekünk e-mailt vagy hívjon minket a 061-452-5137 telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.

K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?

A megrendelt terméket, amennyiben van raktáron, a megrendeléstől számított 7 munkanapon belül szállítjuk otthonába. A szállítás a Magyar Posta futárszolgálatával történik. A szállítás előtti napon sms értesítőt kap a várható időpontról, és a csomag azonosítójáról. Ezt követően Ön a Magyar Postával tud egyeztetni.

K: Kiválaszthatom a termék szállításának idopontját?

A megrendelés megjegyzés rovatában Ön megjelölheti az Önnek megfelelő szállítási időpontot, vagy megadhatja azt Walkmaxx szakértőnknek is, amikor felveszi Önnel a kapcsolatot. Mi mindent megteszünk, hogy kérését teljesíteni tudjuk.

K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?

Ha Ön a ''fizetés kézbesítéskor'' opciót választotta, a terméket személyesen kell átvennie, amit aláírásával kell igazolnia.

K: Mi a teendo akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?

Kérjük, mihamarabb értesítsen minket, ha a rendelést illetően meggondolta magát. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent Önnek többletköltséget.

Minden Walkmaxx termékre 14 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielott a döntést meghozza, Ön otthon kipróbálhatja a terméket, és megnézheti, hogy tetszik-e Önnek.

K: Külföldi szállítást is vállalnak?

Csak Magyarország határain belül áll módunkban kiszállítást vállalni.

Fizetési információk

K: Milyen fizetési módokat fogadnak el?

Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:

  • Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
  • Fizetés bankkártyával: Visa, Mastercard

K: Elfogadnak nemzetközi hitelkártyát is?

Jelenleg az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: Visa, Mastercard

Jelenleg nem fogadunk el hitelkártyát, de fizethet kézbesítéskor készpénzben.

K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?

A kézbesítéskor történő fizetés az egyik leggyorsabb fizetési mód. Ön félreteszi rendelésének értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának a kézbesítéskor átad. Lehetősége van átvételkor bankkártyával is fizetni, ebben az esetben mindenképpen érdemes előre egyeztetni a Magyar Postával, hogy kézbesítéskor a szállító szíveskedjen banki terminált is magával vinni.

K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalukon?

Igen. Mindig a legmegbízhatóbb partnerekkel dolgozunk, és az Ön hitelkártyája adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik.

A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

Reklamációk, garancia és árucsere

K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?

Ha a termék még garanciális (Ön kapott a termékhez jótállási jegyet), kérjük, küldje vissza a terméket az érvényes jótállási jeggyel, a kitöltött, illetve aláírt reklamációs lappal és a számlamásolattal a következő címre:

  • Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft – Magyar Posta Budapest 1985

Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk, hogy várhatóan mikor kapja vissza a megjavított, kicserélt terméket.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy érvényes jótállási jegy nélkül nem áll módunkban a javítás költségeit állni.

K: Hogyan javíttathatom meg a termékemet?

Jótállási időn belül a terméket javítjuk, illetve szükség esetén cseréljük, ezt követően csak akkor tudunk segítségére lenni, ha független bevizsgáló cég igazolja, hogy a hiba oka gyártási hiba. Ellenkező esetben sajnos a jótállást követően nem tudunk segítségére lenni.

K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?

Minden Walkmaxx termékre automatikusan 6 hónap jótállási idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fő funkcióinak hibája esetén. Az egyes termékekre vonatkozó kiegészítő jótállási idoszakokról az adott terméket bemutató oldalon tájékozódhat.

K: Mennyi idő múlva térítik vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?

A termék beérkezését követő 14 napon belül adjuk fel az összeget postai úton belföldi postautalvány formájában.

K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?

Egy termék visszaküldéséhez Önnek ki kell töltenie a reklamációs urlapot. Postai visszaküldési cím: Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft – Magyar Posta, Budapest 1985, futárszolgálattal történo visszaküldés esetében: Studio Moderna 2000 Tv-Shop Kft – Magyar Posta, 2151 Fót-Akácos East Gate Business Park B.1.épület 3-as raktárkapu. A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.

TECHNOLÓGIA

K: Mire használhatók a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészomben?

A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és ami az Ön merevlemezén tárolódik. Ha az Ön böngészőjének beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét az Ön böngészőjének. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem.

Ha az Ön számítógépét mások is használják, és Ön nem szeretné, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az Ön ügyfélfiókjához, mindig jelentkezzen ki az ügyfélfiókból, mielott a számítógépet magára hagyná. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tud.

A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.

K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?

Kérjük, győződjön meg arról, hogy Ön a rendeléshez szükséges minden adatot megadott (és ellenőrizze bankkártyájának adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.

Ha minden rendben van, de Ön még mindig nem tudja a rendelést elküldeni, kérjük, zárja be az oldalt, és próbálja a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jár sikerrel, kérjük, írjon nekünk egy e-mailt, hogy a problémát orvosolni tudjuk, vagy hívjon minket a 061-452-5198-as telefonszámon.

SZEMÉLYES ADATOK

K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?

Személyes adatait bármikor módosíthatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattint.

K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?

Jelszavát bármikor megváltoztathatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Fiókom" menüpontra kattint.

K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?

Ha ügyfélfiókját, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretné, írjon nekünk egy e-mailt az info@walkmaxx.hu e-mail címre, és mi töröljük a fiókot.