- Szeretnél te is kiemelt ügyfelünk lenni, és exkluzív akciókban részesülni?
- Próbáld ki a Club5* tagságot most!
- Már tag vagy?Kattints ide!
Általános kérdések
K: Hogyan vehetem fel Önökkel a kapcsolatot?
- Email: Csapatunk várja az Ön kérdéseit és észrevételeit. A nekünk küldött e-mailekre az érkezés sorrendjében válaszolunk, és igyekszünk ezt a lehető leggyorsabban megtenni. Küldjön e-mailt a Walkmaxx csapatának.
A termékekre, márkákra, sajtómegjelenésekre vonatkozó kérdésekre, valamint a leggyakrabban feltett kérdésekre e-mailben tudunk a leggyorsabban válaszolni. E-mail címünk: support@topshop.hu
- Telefon: Hívjon minket, és mi örömmel válaszolunk kérdéseire és észrevételeire. Rendeléseit telefonon is könnyen leadhatja. Várjuk hívását! Telefonszámunk: 061-452-5198 (H-P: 8.00-17.00, Szo-V:9.00-13.00).
K: Biztosítanak élő chat ügyfélszolgálatot?
Jelenleg nem, de hamarosan lesz élő chat ügyfélszolgálatunk. A lehető legjobb támogatást szeretnénk Önnek nyújtani, ezért mindent megteszünk azért, hogy ez a szolgáltatás mielőbb elérhető legyen.
K: Van bármilyen előnye az ügyfélfióknak?
Van, ráadásul igen sok!
- Egy új megrendelésnél nem kell az adatait ismételten megadni, így a vásárlás gyorsabb, és lényegesen könnyebbé válik.
- Elkészítheti kívánságlistáját, és könnyen hozzáadhatja az Önt érdeklő termékeket.
- Megnézheti e-mail feliratkozásait, amelyeket egyszerű módon meg is szüntethet.
- Megtekintheti utalványait és kuponjait, amelyeket bármikor beválthat.
- Mindenkinél hamarabb értesülhet a következő akciókról.
K: Honnan tudhatom, hogy a vásárlás biztonságos Önöknél?
Garantáljuk Önnek, hogy a vásárlás folyamatának minden egyes lépése 100%-ig biztonságos. Személyes adatait teljes mértékben megvédjük.
A témával kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat és az Általános vásárlási feltételek menüpontokat.
K: Hogyan írhatok egy termékről vásárlói véleményt?
Egy termékről roppant könnyű véleményt beküldeni. Görgessen le az oldalon, és kattintson az "Írja meg nekünk véleményét!" linkre, majd gépelje be a megosztani kívánt visszajelzést.
A már meglévő rendelésével kapcsolatban a vevőszolgálatunk veszi fel Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek egyikén.
Kérjük, a véleményküldéssel kapcsolatos jogi információkért olvassa el a Felhasználási feltételek menüpontot.
K: Hogyan lájkolhatom a Facebook oldalukat?
Facebook oldalunk lájkolásához kattintson ide. Köszönjük!
K: Hogyan iratkozhatok fel az e-mail listájukra?
Az e-mail listánkra történő feliratkozáshoz kattintson ide. Köszönjük!
K: Hogyan iratkozhatok le az e-mail listákról?
Ha a jövőben nem szeretne tőlünk több e-mailt (ajánlatokat, cikkeket, stb.) kapni, kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába, kattintson a "Hírleveleim" menüpontra, ahol e-mail feliratkozásait egyszerűen kezelni tudja, illetőleg a kiküldött hírlevél fejlécében lévő leiratkozó linkre kattintva tudja ezt még a leggyorsabban megtenni.
Kérjük, jól gondolja meg, mert ha egyszer leiratkozott egy e-mail listáról, nem áll módunkban Önt arra visszatenni.
K: Hogyan használhatom a kapott kuponokat?
A kuponok használata rendkívül egyszerű.
- Megrendeléskor a fizetés első lépésénél látni fogja a kupon helyét.
- Másolja be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, majd kattintson a "Kupon beváltása" gombra.
- A kupon által elérhető előny, kedvezmény, stb. automatikusan megjelenik a jobb oldalon, az árinformáció mellett.
Amennyiben további segítségre van szüksége, kérjük kattintson ide. Köszönjük!
Felhasznált anyagok
K: Milyen anyagokat használnak a Walkmaxx lábbelik elkészítéséhez?
Ez modelltől függ. A Walkmaxx általában bort, gumit, textilt, ECO-bort és más anyagokat is használ. Az egyes modellekhez használt anyagokat a “Műszaki jellemzok” szekció tartalmazza.
K: Miből készül a funkcionális talp?
A Walkmaxx talp különböző rétegekből épül fel, melyek mindegyike külön célt szolgál, és biztosítja a Walkmaxx-lábbelik funkcionalitását. A gyártás különböző gumitípusok és egyéb anyagok felhasználásával készült.
Megrendelés és méretek
K: Módosíthatom vagy visszavonhatom a rendelésemet?
Ha Ön a már leadott rendelését módosítani vagy törölni szeretné, küldje el az erre vonatkozó kérést e-mailben az support@topshop.hu e-mail címre, és mi módosítjuk vagy töröljük a rendelést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ha a termék már elhagyta a raktárat, nem áll módunkban a rendelést módosítani vagy törölni.
K: Mi a rendelésem állapota?
Örömmel megnézzük Önnek, hogy rendelése melyik szakaszban van. Ezt a leggyorsabban úgy tudjuk megtenni, ha Ön ír nekünk egy e-mailt, és mi azonnal eljuttatjuk Önhöz a kért információt.
K: A megvásárolni kívánt termék nincsen raktáron. Mit tehetek?
Termékeinkből sajnos csak egy bizonyos mennyiséget tartunk, így az ilyen esetekben nem tudjuk Önnek a kiválasztott terméket elküldeni. Azonban örömmel és bármikor szívesen segítünk Önnek egy helyettesítő terméket találni.
Szerencsére az ilyen esetek nagyon ritkák, és a kiválasztott terméket újrarendeljük.
A megrendelés megváltozott állapotáról telefonon vagy e-mailben értesítjük Önt.
K: Hogyan válasszak méretet?
A legördülő menü mellett találja a mérettáblázatra mutató linket. A mérettáblázatot az egyes termékek oldalán a műszaki jellemzők menüpontnál is megtalálja.
Amennyiben további segítségre van szüksége, kérjük kattintson ide. Köszönjük!
Áruszállítás
K: Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási díj normál esetben 1 999 Ft, átvételi ponton személyes átvétellel 1 299 Ft. Amennyiben valamelyik termékünkél ingyenes szállítást biztosítunk, azt minden esetben az adott terméknél feltüntetjük.
K: Mennyit kell várnom a megrendelésem kiszállításáig?
A termékeket általában 3-8 munkanapon belül kiszállítjuk. Amennyiben a szállítási idő ettől eltér, azt a termék oldalán, a termék kiválasztásakor jelezzük. Ha nem kapja meg a megrendelt terméket, kérjük, írjon nekünk e-mailt, vagy hívjon minket a 06/1-452-5129-es telefonszámon, és mi megkeressük a termék tartózkodási helyét.
K: Hogyan kerül hozzám a megrendelt termék?
A megrendelt terméket, amennyiben van raktáron, a megrendeléstől számított 7 munkanapon belül szállítjuk otthonába. A szállítás az Express one Hungary Kft. futárszolgálatával történik.
K: Mit jelent a küldemény biztosítása?
A küldemény megsérülése vagy elvesztése esetén nem kell várnia a helyzet törvényileg előírt határidőn belüli rendezésére. Elég, ha bejelenti és dokumentálja nekünk a küldemény megsérülését az átvételtől számított 14 napon belül, vagy a küldemény elvesztését, és mi postafordultával teljesen új árut küldünk önnek. A bejelentéséhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
K: Kiválaszthatom a termék szállításának idopontját?
A megrendelés megjegyzés rovatában Ön megjelölheti az Önnek megfelelő szállítási időpontot, vagy megadhatja azt Walkmaxx szakértőnknek is, amikor felveszi Önnel a kapcsolatot. Mi mindent megteszünk, hogy kérését teljesíteni tudjuk.
K: Személyesen kell átvennem a megrendelt terméket?
Ha Ön a ''fizetés kézbesítéskor'' opciót választotta, a terméket személyesen kell átvennie, amit aláírásával kell igazolnia.
K: Mi a teendo akkor, ha meggondolom magam, és még nem kaptam meg a terméket?
Kérjük, mihamarabb értesítsen minket, ha a rendelést illetően meggondolta magát. Ilyenkor visszavesszük a megrendelt terméket, ami nem jelent Önnek többletköltséget.
Minden Walkmaxx termékre 14 napos pénzvisszafizetési garancia vonatkozik, így mielott a döntést meghozza, Ön otthon kipróbálhatja a terméket, és megnézheti, hogy tetszik-e Önnek.
K: Külföldi szállítást is vállalnak?
Csak Magyarország határain belül áll módunkban kiszállítást vállalni.
Fizetési információk
K: Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Jelenleg az alábbiakban felsorolt fizetési módokat fogadjuk el:
- Fizetés készpénzben kézbesítéskor. Ide kattintva nézheti meg, hogy bankkártyával mely városokban van lehetősége fizetni az átvételkor.
- Fizetés bankkártyával: Visa, Mastercard
K: Elfogadnak nemzetközi hitelkártyát is?
Jelenleg az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: Visa, Mastercard
Jelenleg nem fogadunk el hitelkártyát, de fizethet kézbesítéskor készpénzben.
K: Hogyan működik a fizetés kézbesítéskor?
A kézbesítéskor történő fizetés az egyik leggyorsabb fizetési mód. Ön félreteszi rendelésének értékét készpénzben, amit a csomagot szállító cég munkatársának a kézbesítéskor átad. Lehetősége van átvételkor bankkártyával is fizetni, ebben az esetben mindenképpen érdemes előre egyeztetni a Magyar Postával, hogy kézbesítéskor a szállító szíveskedjen banki terminált is magával vinni.
K: Biztonságos használni a hitelkártyámat/bankkártyámat az oldalukon?
Igen. Mindig a legmegbízhatóbb partnerekkel dolgozunk, és az Ön hitelkártyája adatainak kezelése és feldolgozása biztonságos módon történik.
A biztonsággal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.
Reklamációk, garancia és árucsere
K: A termékem megrongálódott. Mit tegyek?
Ha a termék még garanciális (Ön kapott a termékhez jótállási jegyet), kérjük, küldje vissza a terméket az érvényes jótállási jeggyel, a kitöltött, illetve aláírt reklamációs lappal és a számlamásolattal a következő címre:
- Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft Magyar Posta Budapest 1985
Ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot és tájékoztatjuk, hogy várhatóan mikor kapja vissza a megjavított, kicserélt terméket.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy érvényes jótállási jegy nélkül nem áll módunkban a javítás költségeit állni.
K: Hogyan javíttathatom meg a termékemet?
Jótállási időn belül a terméket javítjuk, illetve szükség esetén cseréljük, ezt követően csak akkor tudunk segítségére lenni, ha független bevizsgáló cég igazolja, hogy a hiba oka gyártási hiba. Ellenkező esetben sajnos a jótállást követően nem tudunk segítségére lenni.
K: Milyen jótállás érvényes a termékemre?
Minden Walkmaxx termékre automatikusan 2 év szavatossági idő vonatkozik gyártási hibák és a termék fo funkcióinak hibája esetén. A jótállásköteles termékekre ártól függően 1,2 vagy 3 év garancia vonatkozik. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 10 000 Ft – 100 000 Ft közé esik, 1 év jótállás vonatkozik a termékre. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára 100 001 Ft – 250 000 Ft közé esik, 2 év jótállás vonatkozik a termékre. Ha a kötelező jótállás alá eső termék ára a 250 000 Ft-ot meghaladja, 3 év jótállás vonatkozik a termékre. A szavatosság és a garancia a termék átvételével, egyidőben indul el.
K: Mennyi idő múlva térítik vissza a pénzemet, ha egy terméket visszaküldök?
A vállalkozás az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Amennyiben Ön az Unicredit Bank rendszerén keresztül bankkártyával fizette ki megrendelését úgy azUnicredit Bank rendszerén keresztül utaljuk vissza az összeget az Ön számlájára. Ha utánvételes csomagot rendelt, akkor a termék beérkezését követő 14 napon belül várható az összeg postai úton rózsaszín belföldi postautalvány formájában.
K: Milyen szállítási költsége van egy termék visszaküldésének?
Egy termék visszaküldéséhez Önnek ki kell töltenie a reklamációs urlapot. Postai visszaküldési cím: Express One Hungary Kft. Studio Moderna, Budapest 1239, Európa u. 12. „L” épület B17-B19 kapu. A szállítási költség a választott szállítás módtól, valamint a termék méretétől és súlyától függ.
Technológia
K: Mire használhatók a cookie-k? Engedélyeznem kell a cookie-kat a böngészomben?
A süti, illetve angolul cookie, egy információcsomag, amit a szerver küld a böngészőnek, és ami az Ön merevlemezén tárolódik. Ha az Ön böngészőjének beállításai lehetővé teszik, (a legtöbb böngészőnél már telepítésekor engedélyezik a sütiket), minden weboldal elküldheti a saját sütijét az Ön böngészőjének. Az Ön személyes adatainak védelme érdekében a cookie-k nem tárolnak személyes adatokat, ehelyett egyedi, anonim azonosítókat használnak. Minden weboldal csak ahhoz a cookie-hoz férhet hozzá a merevlemezen, amit küldött, azaz a többi weboldal által küldött cookie-hoz nem.
Ha az Ön számítógépét mások is használják, és Ön nem szeretné, hogy ezek a személyek hozzáférjenek az Ön ügyfélfiókjához, mindig jelentkezzen ki az ügyfélfiókból, mielott a számítógépet magára hagyná. Kijelentkezni az oldal tetején található "Kijelentkezés" linkre kattintva tud.
A cookie-kal kapcsolatos további információkért olvassa el az Adatvédelmi nyilatkozat menüpontot.
K: Megrendeléskor hibaüzenetet kapok, ami egy hiba felmerüléséről tájékoztat. Mi történt, és mit tegyek?
Kérjük, győződjön meg arról, hogy Ön a rendeléshez szükséges minden adatot megadott (és ellenőrizze bankkártyájának adatait is). A hiányzó információt a rendszer piros kerettel jelzi.
Ha minden rendben van, de Ön még mindig nem tudja a rendelést elküldeni, kérjük, zárja be az oldalt, és próbálja a megrendelést egy másik ablakban leadni. Ha még mindig nem jár sikerrel, kérjük, írjon nekünk egy e-mailt, hogy a problémát orvosolni tudjuk, vagy hívjon minket a 061-452-5198-as telefonszámon.
Mi az a push értesítés, és hogyan használható?
K: Hogyan működik a push üzenetküldés?
Amennyiben ezt az Ön böngészője támogatja, weboldalaink felkeresésekor automatikusan felugrik egy ablak, amiben nyilatkozhat arról, hogy mindenféle kötelezettség- és adatmegadás nélkül szeretne-e kapni értesítést ajánlatainkról, akcióinkról. Ehhez a SendPulse rendszerét használjuk.
Ha szeretne a fentiekről tájékoztatást kapni, engedélyezheti a számunkra, hogy a böngészőjén keresztül felkereshessük Önt a jövőben.
Amennyiben nem szeretne ilyen jellegű értesítéseket kapni, úgy a "Nem kérem" gombra való kattintással elutasíthatja a felajánlott lehetőséget.
K: Miért hasznos ez a funkció?
A SendPulse üzenetküldő alkalmazás igénybevételével Önnek nem szükséges megadnia semmilyen személyes adatát, mégis értesülhet legfrissebb ajánlatainkról.
K: Milyen böngészők támogatják az alkalmazást?
Böngésző |
Windows PC |
macOS |
Android |
iPhone (IOS) |
Chrome |
igen |
igen |
igen |
nem |
Firefox |
igen |
igen |
igen |
nem |
Safari |
nem |
igen |
nem |
nem |
Microsoft Edge |
igen |
nem |
igen |
nem |
Opera |
igen |
igen |
igen |
nem |
Yandex |
igen |
igen |
igen |
nem |
Samsung Internet Browser |
nem |
nem |
igen(4.0+) |
nem |
UC Browser |
nem |
nem |
nem |
nem |
Internet Explorer |
nem |
nem |
nem |
nem |
K: Hogyan tudok leiratkozni?
Ön bármikor leiratkozhat a SendPulse szolgáltatásról a böngészőjén keresztül. A legsűrűbben használt böngészőkben az alábbi módon tud leiratkozni:
Firefox:- A böngészőben kattintson a Beállítások -> Értesítők, és kiválasztás gombra.
- A felugró ablakban láthatja az összes oldalt, amelynek az értesítőire feliratkozott. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez esetben a SendPulse-t, majd Törölje az oldalt.
- Ezt követően kattintson a Mentésre.
- A böngészőben válassza ki a Beállításokat, majd a megjelenő oldal alján kattintson a Speciális feliratra.
- Kattintson a tartalom beállításra, majd válassza ki az Értesítéseket.
- Ezt követően láthatja az összes weboldalt, ahol feliratkozott az értesítésekre. Válassza ki a kívánt weboldalt, ez es
Az elfogadott értesítésekről kizárólag Ön tud leiratkozni, de ha problámja vagy kérdése van a szolgáltatással kapcsolatban, keresse fel vevőszolgálatunkat a 06-1/452-51-29-es telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mail az support@topshop.hu e-mail címre.
Személyes adatok
K: Az e-mail címem megváltozott, hogyan frissíthetem az adataimat?
Személyes adatait bármikor módosíthatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Hírleveleim" menüpontra kattint.
K: Meg akarom változtatni a jelszavamat, ez lehetséges?
Jelszavát bármikor megváltoztathatja online, ha ügyfélfiókjába bejelentkezik, és ott a "Fiókom" menüpontra kattint.
K: Nem szeretnék ügyfélfiókot, hogyan törölhetem?
Ha ügyfélfiókját, valamint az ott megadott összes adatot törölni szeretné, írjon nekünk egy e-mailt az support@topshop.hu e-mail címre, és mi töröljük a fiókot.